置頂文章

    開張啦~~

     



     

    籌備多時,數碼加油站今天正式開張~~

    試開舖幾日,還有改善的地方,在下會加油的...

    係潮流場開電腦舖的確是一個大膽的決定

    不過把電腦舖裝飾得與別不同的確又令自己很滿足

    一直以來我都覺得電腦商場內的店舖太多人太冷淡

    卡卡板板密密麻麻的堆砌完全體現到香港式的寸金尺土
    但除了識自行砌機的用家,又有幾多人會懂得睇和喜愛看那些spec呢~~

    所以在下破格地一反傳統地佈置,
    如果看倌有天你經過發現這種親民式電腦商店才是你那杯茶的話

    只要拿張咭片或帶多些知音好友來觀賞一下
    及拍拍 "鎮店之寶" Sony 貓 井上Toro的頭就會讓我歡喜^^
    亦是認同在下經營方式的最好行徑^^



    P.S. 由於舖頭附近的小食檔的美食實在吸引
    加上果頭冇乜麵包舖,為了充饑,每次放工到旺地開舖也奉上不少銀両...
    完全有出師未捷身先死的感覺 >_<

    P.S.ii 天氣最近冷了,身邊很多朋友都相繼倒下
    各位要多多注意身體了~~

    P.S.iii 今日落門市整機... 部死人dell 搞到我D手指花晒勁脫皮.....
    好鬼難拆呀,最慘係連D私伙工具俾人撻晒,班死野借完又唔還
    Report 又一朝到晚都要"Gen" (Generate) 真係想吊起班粉人黎....
    算啦~~ 勞氣傷身,要對自己好D

    P.S. iv 近日落門市 放工係正繁忙時間 地鐵既擠擁情況的不適應令
    在下反覆懷疑到底有冇資格做香港人同可唔可以重回港島寫字樓區的上班生涯呢...
    到底要去習慣還是轉其他工好呢>__<

    P.S.v 最近愛上《人來人往》 和 《心眼》 兩首歌 有點不是味兒添

    P.S.vi 由於公私兩忙,無心打機,今天把PS 2經TV Box到隻Mon個音源線收起來
    轉駁到部Sharp Mebius 身上,然後聽歌,發現原來LCD個喇叭正過notebook果個
    好多.... 好靚既好有層次感呀 ^_____^ 好彩隻Mon無被騎劫落舖頭

    P.S. vii 勞煩各位識我又會上黎果幾位唔好成日叫我"力哥" ....
    咁多名唔叫 硬係要叫依個在下最唔想提起既人幫我起既名~~
    你地係咪想我壞人壞番次等你地知死呀.............................

    7 則留言:

    1. 習慣一下吧 !還是覺得受不了再轉其他工吧 !!

      回覆刪除
    2. 1.点解你change o左個background呀?? Blue 好似襯你多d...不過隨你啦, 只不過係我小小意見.. 2.恭喜你呀!!開張大吉!!!生意興隆啦!!! 3.試吓唔好搭地鐵,搭巴士oR小巴啦...感覺會好一点..我好怕搭地鐵..人迫人既感覺好 >.<.....重之好似人肉三文治啦.. 4.可以影吓個舖d特別野比我o地vIEW vIEW 嗎.. 最後, 你都要保重身體呀...

      回覆刪除
    3. BC 其實公司對在下都幾包容架啦 嚴重遲到左七八個月先得一封Warning... 所以都係純粹發洩下而已,反而係遲d轉會時要留心一下個出場同收山既時間係咪咁死板 米奇小姐,其實在下個Background 成日轉架,會隨著心情既起伏而有所變動 :P 不過都多謝你意見先~~ 我會試下影返張相返黎俾大家view view 架啦~~

      回覆刪除
    4. ERic , 依家既時世 ... 自已執生啦 !! 記住 ! 平靜安穩 ... 有時未常不是一件好事 !!

      回覆刪除
    5. 係呀BC 所以在下都係搵啱先會轉會 唔會輕舉妄動 依家仲要揹起間舖有負擔呀~~ 多謝Bonnie 再次到訪及祝福^^

      回覆刪除